Hoe plaats ik een bestelling op dayz.nl?

Wanneer de door jouw gewenste artikelen in je shopping bag zitten, kun je de order afrekenen. 

We hebben de volgende opties voor je;

- Via iDEAL:
(Indien je één van de hierna genoemde banken gebruikt is dit de meest handige optie voor je.) ABN-AMRO, ASN Bank, Deutsche Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RBS, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

Afterpay: je ontvangt een digitale acceptgiro na het plaatsen van je bestelling via e-mail

- Met je creditcard:
Je betaalt via een beveiligde credit card transactie met Master Card, Visa of Maestro.

- Bancontact of Mister Cash

- Of betaal via eMaestro

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bestel je op werkdagen vóór 22.00 uur, dan heb je de artikelen de volgende werkdag al in huis! Dit is van toepassing voor afleveradressen binnen Nederland. Voor afleveradressen in België en Duitsland geldt; voor 16:00 besteld, de zelfde dag verzonden. Voor overige afleveradressen binnen de EU handteren wij een levertijd van maximaal 6 werkdagen.

Betaal ik verzendkosten?

Wanneer je besteld voor een bedrag boven de €100,- brengen wij geen verzendkosten in rekening. Daaronder worden er wel verzendkosten in rekening gebracht, de hoogte hiervan verschilt per land (in de check-out zie je precies wat jij betaald aan verzendkosten). Als het totale aankoopbedrag na retournering minder dan €100,- is, worden de verzendkosten alsnog in rekening gebracht. Dit bedrag verrekenen wij met het te vergoeden bedrag.

Kan ik mijn bestelling volgen?

We houden je graag op de hoogte van de levering, zodra je pakket verzonden is ontvang je een email met daarin de track en trace link. Hiermee kun je jouw pakketje volgen. Wanneer je vragen hebt hierover mag je natuurlijk altijd contact opnemen met de customer service.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Als een artikel niet past of niet helemaal bevalt, kun je het altijd binnen 14 werkdagen retourneren. Zodra wij je retourzending ontvangen hebben krijg je van ons bevestiging. Binnen 5 werkdagen zal het bedrag teruggestort worden op de rekening waarmee de bestelling betaald is. Retourneren kan via je lokale postkantoor, het antwoordnummer mag op het pakketje bevestigd worden. Geen antwoordnummer meer in bezit? Download hem hier.

Ik heb een vraag over een artikel.

Ons customer service team staan op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.30 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. Je kunt een e-mail sturen naar support@dayzstore.nl of telefonisch contact opnemen via telefoonnummer +31 (0)40 2493603.